محل تبلیغات شما

از آغاز پایه گذاری در سال 83 توسط "Lewis Edson Waterman" و اختراع اولین خودنویس دارای مخزن مجزای جوهر، با قابلیت پر کردن مجدد واترمن پیوسته در تلاش برای ابداعات دیگر بوده است. در اوایل قرن حاضر واترمن از طریق دانش فنی و روح نو آوری خود بیش از پیش بر مشخصات بارز خود پافشاری می کند. هر قلم واترمن در نوع خود بینظیر و منحصر بفرد بوده و نشان دهنده خصوصیات و حالات صاحبش است.

واترمن در تلاش برای استفاده از جاذبه مویی در ساخت قلم ها بود این بدان معنی بود که اطمینان حاصل کند که جوهر به سر قلم به طور ثابت می رسد و به این ترتیب صورتی قابل اعتماد را برای نویسنده ایجاد می نماید به این صورت که یک شیار در پایین برای دریافت هوا و سه شکاف باریک که حباب های هوا به واسطه آن به داخل می رود و جوهر به آرامی وارد شکاف و نهایتاً به سر قلم می رسد. ایده اولیه این طراحی هوشمندانه برای اولین بار از صحبت های برادرش در مورد چرخ ارابه گرفته شد.

اولین قلم واترمن به نام "The Regular" نامگذاری شد و دارای ظاهری جذاب بود زیرا با چوب تزئین شده بود و در سال 84 ثبت شد. واترمن پیشنهاد پنج سال گارانتی را برای قلم های خود ارائه داد و معتقد بود که در هفته چهار یا پنج قلم فروخته می شود.

تا سال 85 واترمن کسب و کار خود را رونق داد و در همان زمانها واترمن تبلیغاتی را با نام شرکت Ideal Pen"" راه اندازی کرد و یک استراتژی برای توسعه فروش قلم های خود ایجاد کرد. واترمن همچنین در چندین مجله در سراسر ایالات متحده برای قلم ها تبلیغاتی نمود به طوری که این قلم ها به خوبی شناخته شده و مورد نقد و بررسی قرار گرفتند. شرکت واترمن به طور رسمی در سال 88 در Montreal افتتاح شد و مدل های قلم های واترمن رو به افزایش بود. در نمایشگاهی که در سال 1900 در پاریس برگذار شد محصولات این شرکت به نمایش گذاشته شد و مدال طلا را دریافت کرد.

لوئیس واترمن در سال 1901 درگذشت و برادرزاده اش ""Frank D Waterman مدیریت این شرکت را به عهده گرفت. فروش این شرکت به میزان 350000 قلم در سال افزایش یافت به طوری که شرکت دفاتر زیادی علاوه بر کارخانه در منتهن، مونترال و دیگر شهرها دایر نمود.

تنظیم جریان جوهر به سر قلم یک دستاورد مهم و ارزشمند بود که باعث موفقیت این شرکت در ساخت قلم گردید. چالش بعدی فرآیند ساده برای پُرکردن جوهر قلم بود. به طوری که در آغاز قرن کیسه های لاستیکی را وارد لوله قلم کردند و بهترین روش را برای پُرکردن جوهر قلم ایجاد نمودند. واترمن در سال 1913راه حل مشکل پُر کردن قلم را پیدا کرد و آن استفاده از یک سکه بود. به طوری که یک شکاف در لوله قلم ایجاد کرد و به نویسنده اجازه داد که یک سکه را وارد کند تا به کیسه محتوی جوهر فشار بیاورد تا جوهر به سر قلم بیاید.

موفقیت این شرکت روز به روز در حال گسترش بود به طوری که در دیگر نقاط مانند فرانسه، انگلستان، کانادا شرکت های فرعی ایجاد کرد و در دهه 1930 واترمن محصولات خود را توسعه داد که با نوآوری های جدید و پیشرفت های فنی همراه بود. شهرت واترمن تا به حال همیشه بر روی قابلیت اطمینان و کیفیت متمرکز بوده است در اواسط دهه 1940 واترمن مانند بسیاری از تولیدکنندگان قلم به علت کاهش در فروش پول زیادی را از دست داد اما در سال 1949 واترمن اولین خودکار خود را تولید کرد که این قلم به قیمت یک دلار فروخته شد.

تا سال 1953 شرکت واترمن به اندازه کافی شجاعت نشان داد به طوری که برای ساخت خودکارها در رتبه اول بازار قرار گرفت و با راه اندازی مدل "Sapphire" به عنوان بزرگترین شرکت فروش قلم در جهان شناخته شد. در سال 1955 واترمن فشنگ پُر کننده قلم را راه اندازی کرد که یکی از موفق ترین محصولات واترمن به شمار می آید.

واترمن به عنوان یکی از قدیمی ترین سازندگان قلم شناخته شده و تا به امروز موقعیت خود را حفظ نموده است.

قلم فرانسه تمام چوب

خودنویس ویسکونتی Visconti Homo Sapiens Bronze

تاریخچه نوشت افزار سازی واترمن

قلم ,واترمن ,سال ,شرکت ,های ,یک ,در سال ,طوری که ,به طوری ,واترمن به ,این شرکت

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

علی شهبازی آژانس تبلیغاتی یاراپلاس